Social Icons

miercuri, 16 aprilie 2014

Curatenia de primavara se face si pe birou

După cum ați observat, primăvara se apropie de noi cu pași repezi.
Cum fiecare om își face curentie de primăvară in dulap, așa fac și eu curățenie tehnologică pe birou. Anume, tot ce e vechi sau "e pe duca" il schimb cu ceva nou.
Când e vorbă de tehnologie, sunt foarte atent la detalii. De asemenea, caut magazine care au buna relație cu clienții,  obiecte de calitate. De aceea, eu am ales evomag, este un magazin foarte bun, care are toate cerințele pe care le caut.
Pentru primavara aceasta, m-am gândit să imi cumpar un laptop sau o tableta de pe evomag.
Eu sunt un mare mare fan Apple și Samsung, iar când am vazut acest macbook, pus la o ofertă, care doar pe evomag o vei întâlni, am zis că trebuie să îl iau. Am renunțat la acest ipad, deoarece mi-l voi cumpara de paste, tot de pe evomag


Mulțumesc, evomag pentru ofertele minunate pe care le ai.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates